='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 1 maja 2012

Wyniki Rozdanka;)

Witam Was Kochane;*
Tak jak obiecałam dzisiaj podaje Wam wyniki mojego pierwszego rozdania;)
Do rozdania zgłosiło się 41 osób z czego 6 losów było nie kompletnych niestety więc odpadły..:(
Ogólem losów jest 81.;)

No to teraz rusza maszyna losująca.......

I wygrywa........

A oto dowód wzięcia udziału w rozdaniu;)

Już śle do Ciebie e-maila z informacją;)

Dziękuje Wam wszystkim za udział w Rozdaniu i gratuluje wygranej Magdawe.
Za niedługo następne rozdanko, więc bądźcie czujne;)

A teraz lece się opalać;)

Miłej Majówki Kochane;*
buziiii;*

10 komentarzy:

  1. ale byłam blisko... :D
    gratuluję zwyciężczyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. osz!! kurczaki byłam blisko:(
    ale gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej! Ależ się cieszę :)
    Dziękuję bardzo. Już odpisuję na maila

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję... a na przyszłość jak chcesz zrobić 'zdjęcie' z komputera/laptopa używaj opcji PrintScreenSysRq ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem o tym ale cos mi nie działało i nie chcciało zroci zdj wiec zostal mi tylko aparat...

      Usuń