='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 20 marca 2012

Moje Buciki:)

Witam Was w ten Słoneczny dzionek;)

Dziś chciałam się Wam pochwalić bucikami, które wczoraj sobie wypatrzyłam na stronie www.czasnabuty.pl no i od razu zamówiłam.;)
Oto i one:



Strasznie mi się podobają;) Od razu wpadły mi w oko;)
Szpileczka ma  9 cm ale jest 3 cm platforma wiec nie az tak wysokie;)
Od jakiegoś czasu przeglądam rózne sklepy internetowe z eleganckimi bucikami bo w lipcu mam weselicho Mojego Braciszka:D I zaszczyt Świadkowej mnie kopnął;D
No i jak Wam sie podobaja??  
Cena też dosyć przystępna bo 79 zl

Kupowałyście kiedyś buciki w tym sklepie?? Jak z trwałości?? i jakościa?? 
Dajce znać;)

Pozdrowionka Kochane;**

8 komentarzy:

  1. Zawsze podobały mi się platformy, choć nie miałam okazji kupić sobie JESZCZE ;-) Jak na weselicho to przygotuj sobie butki na zmianę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem wiem;) jakieś balerinki to podstawa po północy;p A w moim przypaku może i przed;p he he

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesting blog!I follow you,ciao,Paolo

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks for following me too:) Ciao,Paolo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam buty na szpilkach z platformą, choc nie posiadam ich zbyt wielu... i jakoś nie mam okazji w nich chodzić... :(
    Kiedyś zaprezentuje moją skromną kolekcję bucików tak po troszeczku :)

    Buty świetne, wys obcasa bardzo przystępna,, wciąż szukam niewysokich butów i właśnie naprowadziłaś mnie na trop, dziękuję ślicznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaa,...napisz mi prosze jeszcze, jaki masz rozmiar stópki i jaki wybrałaś rozm bucików.
    Zawsze mam z tym problem, gdyż adidasy mam 38- 38,5 w zależności od firmy, a obcasy w sumie też...jeszcze 2 lata temu 38, a teraz jak mierzę to 37. i 38 albo za duże, albo 37 zbyt ciasniutkie :( To na pewno też zalezy od wysokości buta... ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogolnie noszę 39, ale ostatnio zauważyłąm że niektóre buty sa n mnie za duże;/
      a te są 39 i sa dobre;) obcas wydawał sie nie az tak wysoki ale jak go zobaczylam na zywo to maskara strsznie wysokie sa:) jeszcze mam 174 cm to wygladam jak wielkolud;p

      Usuń