='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 24 stycznia 2013

Nudziak ;)

Hej;*

Kiedyś chwaliłam się Wam upolowaną pomadką z Essence z limitowanki Wild Craft => <klik >



Dzisiaj troszkę Wam o niej opowiem ;)

Tak więc ja mam odcień Rosewood Hood 02.
 kosztowała mnie tylko 0,80  centów ;)





Pomadka to typowy nudziak, jest bardzo naturalna.
Ładnie nawilża, nie podkreślając suchych skórek.
Niestety minusem jest to że po 1-2 już jej na ustach nie ma.;(
No ale nie oczekujmy cudów ;)


Tak ona wygląda na moich ustach.




Jak widać jest naprawdę bardzo delikatna, nawet może pełnić funkcje pomadki ochronnej.
Ja jestem na tak ;)

A jakie są Wasze typy kolorystyczne pomadek??
Nudziaki czy może mocne, odważne kolorki ??;)

Buziaki w ten mroźny dzionek .;*

22 komentarze:

  1. mi się na kimś podobają, ale ja mam wrażenie, że na mnie wyglądają dziwnie i zazwyczaj maluję usta na żywe kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam takie odczucia jak pomaluje na żywszy kolor, że wyglądam jak bym dopiero co z cyrku wyszła;D he he

      Usuń
  2. Ostatnio nabylam swojego pierwszego nudziaka do ust :) Poki co staram sie przyzwyczaic do efektu na moich ustach. U Ciebie wyglada pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny odcień, a nawilża choć trochę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci że nawilża fajnie, wogole ma taką kremowa konsystencje, nie jest sucha. Ale już pewnie i tak nie jest dostępna bo to limitowanka ;)

      Usuń
  4. Bardzo fajnie wygląda na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie wygląda na ustach:)ja też preferuję nudziaki na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o jej ale ładny kolor, a Ty masz takie białe zęby :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna! Na usteczkach wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie wygląda świetnie...a taka niepozorna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. efekt jest śliczny, właśnie takie pomadki lubię najbardziej :) mam nadzieję, że jeszcze kiedyś na nie trafię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. prezentuje się ślicznie :D ja jestem teraz na etapie wściekłego różu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie prezentuje się na ustach.

    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczny kolorek :*

    obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  14. hej,co z Taba,gdzie sie podziewasz?czekam na nowe wpisy,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo Lubię takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. No mi tez się bardzo podoba ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sueper pomadka i świetnie prezentuje się na ustach.

    OdpowiedzUsuń