='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 7 stycznia 2013

Fashion Mania ;)

Hej ;*

Będąc w Polsce na Święta, wstąpiłam do Biedronki i zauważyłam lakiery marki Virtual z serii Fashion Mania.
Nigdy nie miałam lakierów ej firmy więc nie mogłam chociaż jednego nie wziąć;p

Lakier był zapakowany w plastikowe opakowanie, buteleczka bardzo poręczna, zresztą zobaczcie same ;)



Słowo Producenta :


Virtual przedstawia lakiery do paznokci o najmodniejszych kolorach sezonu.
Ich moc, głębia i nasycenie oczarują Cię bezgranicznie! Fashion Mania gwarantuje doskonałe, krycie już po nałożeniu pierwszej warstwy lakieru.
Efekt końcowy, wzbogacony jest o lustrzany połysk o maksymalnej sile. Osoby mające problem z długim schnięciem lakieru na paznokciach, mogą być pewne, że tutaj tego nie doświadczą.
Ten szybkoschnący kosmetyk nie odpryskuje oraz nie odbarwia płytki. Zawiera długotrwałą, winylową bazę oraz wygodny pędzelek do aplikacji.
Jest hypoalergiczny, w składzie brak toluenu i formaldehydu.
Dostępny w dziesięciu kolorach.

Cena ok 8 zł / 10 ml


Mój kolorek to 187 Charming Coral

Tak się prezentuje na paznokciach.



Moja Opinia :

Lakier ma cudowny kolor, bardzo dobrze się go aplikuje, nie jest zbyt gęsty.
Tak jak producent zapewnia - jedna warstwa wystarcza na ładne pokrycie , na zdjęciu powyżej jest nałożona tylko jedna warstwa lakieru.
Druga zaleta to momentalne schnięcie lakieru. naprawdę nawet nie wiem kiedy a on był suchy, nie ma problemu z odbijającą się na paznokciach pościelą ;p
Nie odbarwił płytki i dobrze trzyma się na paznokciach.
Szkoda że nie wzięłam w Biedronce większej ilości kolorków bo warto.

A Wy używałyście te lakiery??
Widziałyście je jeszcze w Biedronce??
Jeśli tak to kupujcie smiało, bo były w wielu pięknych kolorkach.

Miłego popoludnia  ;)
Buziii;*

7 komentarzy:

  1. nie widziałam tych lakierków w Biedrze- teraz są tyklo Bell, wcześniej Maybelline Colorama :)
    bardzo radosny odcień! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam jedne odcień, lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny malinowo-czerwony kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też go mam i również z Biedry :) Kolorek ma baardzo ładny, rzucający się w oczy :) Niestety rzadko go stosuje, nad czy ubolewam, bo chodzę do szkoły i taki mocny lakier nie byłby stosowny :| Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny kolorek, świetnie wygląda na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń