='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 13 października 2012

L'Oreal Matte Morphose

Hej Kochane;*

Wiem, wiem dawno mnie tutaj nie było, ale dużo się ostatnio u mnie pozmieniało.
Najważniejsze jest to że znalazłam PRACE..:D:D

Bałam się jak to wszystko będzie  bo niedługo tutaj jestem, nowe miejsce, język  kultura i wogóle wszystko inne. A jednak się udało. Bardzo się ciesze, tym bardziej że to legalna praca z umową;) Jedyny mankament to taki że zaczynam ją o 4 rano;/ więc godzina 3 pobudka, no ale koło 11 przed południem już jestem w domku, więc są też i pozytywy tego;)


A teraz przejdę do recenzji podkładu którego ostatnio zakupiłam.

A mianowicie jest to L'Oreal Matte Morphose.

Słowo od producenta:

Puder w formie musu w słoiczku, wygładzający i doskonale ukrywający wszelkie niedoskonałości. Matuje na 12 godzin jak zapewnia producent. Udoskonalony najnowsza formułą `Matite Lumineuse` która sprawia iż cera staje się świeża i promienna.



Mój odcień to 140 Beige Naturel
Cena ok 50 zł, mi udało się go kupić za 6 Euro więc się bardzo opłacało.
Pojemność 20 ml.
Link do opinii  wizażanek--> <klik>


Moja Opinia: 
Hmm... Pierwsze wrażenie jak otworzyłam pudełeczko   " O matko jaki on jest ciemny "  To samo jak nałożyłam go na palec i na twarz, to się przestraszyłam że pieniądze wyrzucone w błoto.. A jednak jak go rozsmaruje na twarzy to idealnie się z nią stapia.

Co do samego podkładu to jestem z niego bardzo zadowolona. Ma fajną konsystencje musu, delikatny i bardzo fajnie matuje. Nie wymaga później matowienia pudrem w kamieniu.
Nie jest mega kryjący, no ale mi pasuje, bo wydaje mi się że takie mocne krycie jest bardzo nie naturalne.

A teraz efekty:





















No i jak?? Podoba się??
Podkład naprawdę daje fajny efekt i dosyć długo utrzymuje się na twarzy;)
Fakt, cena może trochę zniechęca, mi się udało kupić go w sumie za pół ceny, więc warto było.


Miałyście może styczność z tym podkładem.??

Pozdrawiam Was serdecznie ;-*

4 komentarze:

  1. Fajny, super daje efekt :D Chociaż nie chciałabym grzebać w słoiczku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w porządku jest z tego co widzę, skoro nie potrzebuje dodatkowego matowienia, może by i dla mojej tłustej cery się nadawał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się efekt :) bardzo naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt całkiem fajny z tego co widze ;)

    OdpowiedzUsuń