='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 19 września 2012

Zakupki - PRIMARK

Witam;*
 Tak jak obiecałam dzisiaj Wam pokaże co ostatnio zakupiłam;)

Są to już rzeczy w typowo jesiennych kolorkach, nadające się właśnie na tą porę roku;)


Oto i one:)

1. Buty.

Są to typowe koturny, wiązane z przodu. Są bardzo wygodne, i mięciutkie.
Koszt -  ok72 zł- na allegro widziałam w wygórowanych cenach po 120 zl ;/


2. Komplet- komin + czapeczka.

Są w praktycznie takim samym kolorku jak buty, więc będą pasować do siebie ;)
Materiał jest bardzo milutki i cieplutki;)
Koszt -  ok 15 zł razem więc bardzo tanio;)



3. Paseczek

Bardzo fajny wycinany bokami pasek z klamrą imitującą brudny złoty.
Koszt - ok 12 zł



4. Torba na ramię

Szukałam ostatnio fajnej torby nie za dużej, która jest na regulowanym, dłuższym paskiem.
Jest naprawdę wygodna, i dosyć pojemna.;)
Klapa zapinana na zatrzask z bardzo ładnym zdobieniem.
Koszt - ok 30 zł 



I jeszcze kilka innych drobiazgów;)

A Wy już kompletujecie rzeczy na zimne, deszczowe dni??

Moje zakupy może są i monotonne ale i uniwersalne bo do wszystkiego praktycznie się ubierze;)

Buziaki;*

7 komentarzy:

  1. buty bardzo ładne! właśnie poszukuje jakiś fajnych i na razie nic nie mam :)
    poza tym lubię takie kolory, więc wszystko bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie czekam na przesyłkę z workerami i ocieplanymi trampkami :)
    Buciki piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na razie jeszcze nie komponuje jesiennej garderoby, chce zatrzymać lato!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy w moich ulubionych kolorach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko bardzo łądne i cudownie się ze soba zgra :) Też musze już zaczać robić jesienne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie ten kolor :) Buty bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń