='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 7 maja 2012

Wygrana w konkursie - recenzja Under 20

Witam Kochane;*
Chciałam się Wam pochwalić że, jakieś dwa tygodnie temu wygrałam na FB na profilu Under Twenty <klik> zestaw kosmetyków;) Gdy już przesyłka do mnie doszła bardzo się ucieszyłam bo znajdowało się w niej kilka ''smakołyków'' z nowej serii Anti! Acne. 
Oczywiście od razu zaczęłam je testować;p No i po tygodniu zdaje Wam relacje, jak poszło;)

A są to:
2w1aktywny żel-peeling myjący, aktywny żel punktowy S.O.S. i fluid matujący Effect Perfect Cover

Zestaw prezentował się tak:

A teraz po kolei:

1. 2w1 aktywny żel - peeling myjący

Kosmetyk ten jest  przeznaczony do pielęgnacji skóry z widocznymi niedoskonałościami.
Połączenie żelu i peelingu głęboko oczyszcza moją skórę, zmniejsza ilość zaskórników oraz pozostawia ją matową.
Ma bardzo intensywny, ale świeży i przyjemny zapach.
Zawiera salicylan sodu + wit. PP + drobinki peelingujące.
Produktu jest 150 ml - jest bardzo wydajny, niewielka ilość wystarczy na umycie buźki
Cena - od 13 do 16 zl ( różnie, zależy gdzie)  :)


2. Aktywny żel punktowy S.O.S.

Produkt ten stosuje się miejscowo, ma skoncentrowaną dawkę składnika przeciwtrądzikowego dzięki temu wysusza niedoskonałości, zapobiega powstawaniu trądziku poprawia wygląd skóry.
Faktycznie po zastosowaniu tego produktu moje niedoskonałości szybciej się wysuszała i znikały z buźki.

Składnik aktywny: salicylan sodu.
Pojemność 10 ml , ale jest wydajny
Cena: ok. 13zł - 15 zł





3. Fluid matujący Effect Perfect Cover

Fluid ten zwraca naszą uwagę przede wszystkim mocnym, świeżym zapachem grejpfruta.
 Jest lekki ale bardzo fajnie matuje i ukrywa mniejsze niedoskonałości. Nie tworzy efektu maski i ładnie wyrównuje koloryt buźki.
Mój odcień to 120 Natural , są jeszcze dwa inne 110 (sandy ) i 130 (beige )

Pojemność - 30 ml
Cena: ok. 17zł

Tak się prezentuje :




















A tak wygląda na Mojej twarzy 





Jestem strasznie zadowolona że, miałam możliwość wypróbowania tych produktów;)
Bo na pewno kupie je jeszcze nie raz jak te mi się skończą;)


A Wy Kochane miałyście z Nimi styczność??? używałyście któryś z tych produktów?? 
Jak tak to jak się u Was sprawdziły??:)


Pozdrawiam Was gorąco w ten zimny, deszczowy wieczór.;**


13 komentarzy:

  1. mnie ciekawi ten fluid wlasnie, moze sie skusze jak skoncze opakowanie ktore mam teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam fluid, ale jak dla mnie to nic specjalnego, nie lubię go. słabo kryje, podkreśla suche skórki itd....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz nie każdemu we wszystkim dobrze;)
      zalezy tez od cery ;)
      Mi pasuje;)

      Usuń
  3. miałam żel myjący i uczulenie;/
    zapraszam na moje rozdanie
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2012/05/owiecccckowe-rozdanie.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja używam juz go ponad tydzień i na razie nic nie ma, zadnego uczulenia;)
      Dzieki za zaproszenie ale ciuszki jednak nie mój rozmiarek, wiec dam szanse innym;)

      Usuń
  4. Jestem ogromnie ciekawa tego fluidu ;) Kocham takie podkłady z pompką bo nie ma problemu z aplikacją :)) Gratuluję wygranej ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo wszystko wygląda bardzo zachęcająco :)
    Musze rozejrzeć się za tym fluidem ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję i jednocześnie zazdroszczę:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam żel myjący : totalna klapa jednym słowem :(

    OdpowiedzUsuń