='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 29 maja 2012

Annabell Minerals - recenzja

Hej Kochane;*


Dziś przychodzę do Was z recenzją podkładu mineralnego firmy Annabell Minerals.


Troszkę o Firmie: 
Marka Annabelle Minerals powstała dzięki marzeniom i pasji, a także niesłabnącej wierze w to, że „kiedy czegoś gorąco pragniesz, cały Wszechświat działa potajemnie, by udało Ci się to osiągnąć.” Naszą pasją jest odkrywanie piękna w otaczającej rzeczywistości, a marzeniem i misją sprawienie, by każda kobieta uwierzyła, że nosi w sobie piękno, które jest odblaskiem jej duszy. Wierzymy, że piękno ma różne oblicza i nie zależy od wieku, koloru ani rozmiaru. 


Oto strona internetowa <klik> na której można zamówić kosmetyki mineralne tj. podkłady, róże i korektory, oraz dwa typy pędzelków : do różu i flat top do podkładu mineralnego.
Produkty dostępne są tam w dwóch wariantach wagowych tzn.
 4 g-30 zl 
 10g- 50 zl

Podkłady
są podzielone na trzy rodzaje i poszczególne odcienie:
*ROZŚWIETLAJĄCE  
*MATUJĄCE
*KRYJACE

Każda ta grupa dzieli się trzy kolejne grupy odcieni do wyboru

-Beige (lihgt, medium,dark)
-Natural (light,medium,dark)
- Golden (light, medium, dark)

Róże 
Są do wyboru w kilku odcieniach tj.
*Romantic
*Sunrise
*Nude
*Coral
*Honey
*Rose
Róż jest w opakowaniach po 4g produktu i kosztuje 30 zl.

Korektor 
jest w trzech odcieniach
*Light
*Medium
*Dark
 Korektor także jest w opakowaniach po 4 g i kosztuje 30 zł

CO do pędzelków to każdy z tych pędzelków wyżej wymienionych kosztuje 30 zl, obydwa wykonane są z syntetycznego włosia.

A ciekawostką też jest to że na stronie można zamówić trzy darmowe próbki tu <klik> do przetestowania. Płaci się jedynie 8,50 za ich przesyłkę;)


Ja akurat nie mam pełnowartościowych produktów tylko ich próbki.
Produkt który Wam pokaże to podkład kryjący Natural Light




A tak wygląda na twarzy:






Podkład  nakładałam pędzelkiem HAKURO H55, efekt jak dla mnie super, nie robi maski i tuszuje niedoskonałości.Tym bardziej że nakładałam cienką warstwę.

Coraz bardziej przekonuje się do sypkich podkładów mineralnych, nie tylko ze względu na dobre krycie, trwałość i lekkość makijażu ale także ze względu na naturalne składniki które one zawierają.;)

A Waszym zdaniem, które firmy produkujące kosmetyki mineralne są godne polecenia??
 Macie swoich ulubieńców??:)

Pozdrawiam Was serdecznie;*

6 komentarzy:

  1. Sama nie wiem, która...a może za mało wypróbowałam jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to ja go chcę :)

    www.degustacjazycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawe kosmetyki :) jeszcze o ich nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam w moim dzisiejszym makijażu na blogu everyday minerals też są spoko

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda baardzo zachęcająco ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie krycie ma przyzwoite :) też mam jeden podkład mineralny i polubiłam go :)

    OdpowiedzUsuń