='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 18 kwietnia 2012

Max Factor Second Skin Foundation - moja opinia

Witam moje drogie;)
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją podkąłdu firmy
 Max Factor.
Jest to słynny Second Skin.;)
Byłam bardzo sceptycznie do niego nastawiona, bo ma tyle negatywnych opinii.
Albo go ktoś kocha, albo nie nawiedzi;)
Przejdźmy do konkretów;)
Oto i on:

Słowo producenta:

Nowy podkład Second Skin powstał przy użyciu pomysłowej technologii stosującej pigmenty w kilku odcieniach, dzięki czemu maskuje niedoskonałości skóry i błyskawicznie dopasowuje się do jej naturalnego kolorytu. Żadnych smug i śladów, a dodatkowo doskonały efekt bez względu na oświetlenie - nikt nie pozna, że nie jest to wyłącznie zasługa natury...


Ja mam odcień 040 - Ivory, jest on jaśniutki, ale ładnie stapia sie z cerą.
Cena jest dosyć wysoka bo ok 68 zl, można na różnych stronach kupić go taniej bo widziałam po 39 zl

Teraz Wam pokażę jak się sprawdził na mojej mieszanej buźce.




 I jak Wam się podoba efekt??

Ja jestem z Niego Bardzooo Zadowolona;)
Tym Bardziej, że jak nałożę go z samego rana i przypudruje to do późnego popołudnia się trzyma.;) Na zdj jest pokazany sam podkład, bez żadnych pudrów matujących czy coś;)
Ładnie ukrył moje niedoskonałości i zaczerwienienia;)
Ja nie wiem skąd tyle negatywnych opinii, no ale jak już mówiłam każdy człowiek jest inny, ma inna cerę i inaczej ona reaguje na różne środki, kosmetyki itp.
Więc warto spróbować mimo że wiele osób coś spróbowało i u nich się nie sprawdziło..;)

A Wy  miałyście styczność z tym podkładem??
Jeśli tak to jakie są Wasze odczucia ??:)


Pozdrawiam Was Gorąco.;*

p.s. Nie zapomnijcie o Moim Pierwszym Rozdaniu trwającym do końca Kwietnia;)
Buziaki.;*



14 komentarzy:

  1. ooo porządne krycie! ale za taką cenę to musi po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tego nie miałam, ale lubię podkłady Max Factor:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne krycie, mógłby jeszcze odrobinkę matowić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja najczęściej wybieram podkłady które matowią skórę,
    gdzieś wyczytałam (nie pamiętam dokładnie gdzie), że osoby z cerą tłustą i mieszaną nie powinny używać pudrów sypkich na twarz, a jeśli już na podkład to w niewielkiej ilości

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie kryje ;) a ja mam puder za okolo 8 zł z rossmana i kryje podobnie xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam ale widzę żę daje bardzo fajny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja go mialam i dziekuje bardzo, trafil na smietnik z moimi 70 dychami ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO U MNIE SIE JAK NA RAZIE SPRAWDZA BARDZO DOBRZE;)

      Usuń
  8. oj to mogłoby być coś dla mnie! tylko cena trochę odstrasza.. poszukam na allegro, może coś taniej się trafi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znajdziesz tańsze na allegro;) Faktycznie cena drogeryjna jest troszku wygórowana;)

      Usuń
  9. Efekt naprawdę bardzo dobry! Chyba wszystkie podkłady z tej firmy są takie dobre ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj tego to nie wiem, bo mam tylko ten jeden, ale jestem zadowolona z niego;))

      Usuń